...

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Lis - 14 mars 2010 20:11

Förlåt för hetsen, men jag blev så himla upprörd när min BF sa så. det var det sista jag trodde skulle komma från henne faktiskt. blev riktigt besviken.


Men E har hört av sig och vi ska inte träffas :( han har åkt hem. han var tvungen. men han skrev ett väldigt fint sms. jag ber om ursäkt för att jag ä så nojig. men, jag tycker verkligen om den här killen. på riktigt. och jag är rätt paranoid. och jag behöver bekräftelse. för jag behöver höra att jag är bra. och inte bara fet och ful som huvudet säger.


så jag är ledsen att ni måste läsa det här. Men ni har alltid ett val. Nu ska jag satsa lite på att gå ner i vikt också, så jag är fin när jag träffar honom. Nu har jag ett mål. Nu är jag peppad. STUDENTEN 2010!

 

Men jag är lite orolig. För jag ska ha mens nästa vecka. FÖRSTA gången i år.

Av Lis - 14 mars 2010 18:19

Nu har jag fått bevisat att min bästa vän inte alls bryr sig om mig. Jag trodde vänner ställde upp för varandra oavsett vad. Alltid.


Jag "E har fortfarande inte hört av sig :( varför?"

Hon "Han kanske fortfarande jobbar, han är ju trots allt här för att jobba"

Jag "Aja.. Jo."

Hon "jag fattar inte varför du måste låta så sur, det är ju inte mitt fel"

Jag "Nej det var inte meningen att låta sur. förlåt för det isåfall" (det va fakitskt inte meningen"

Hon "Det är lugnt, men som sagt. Jag har lixom inga svar. Förstår att du vill skriva av dig hos någo men ibland kan det kännas så gnälligt.. Så tänk lite på hur du skriver"


Vafan svarar man på det?  Det här är alltså min BÄSTA vän, trodde jag iallafall. Det här är anledningen att jag har bloggen. För alla tycker att jag är gnällig när jag vill prata. Jag vill älta och få stöd.. Men ingen fucking jävel bryr sig.

Av Lis - 14 mars 2010 15:29

Det gör ont. Ont i hela kroppen. Hör han inte av sig efter 16 så ser jag det som en fet diss. En riktigt fet diss. På något jag väntat på sen i onsdags. Och det gör ont, så ont att jag vill gråta.


-- 17.00

Jag väntar fortfarande, men.. är det okej att börja gråta snart? Ähh, skitsamma om det är okej eller inte. Jag gråter ändå, även om jag inte vill. Han kan ju fortfarande höra av sig.


-- 18.13

Väntar fortfarande. Grät lite, sen slutade jag för mamma kom. Hon får inte se att jag gråter. Provade ringa honom från dolt nummer, en signal gick fram sen la jag på. Vågade inte. Vad skulle jag säga? Ville mer veta om signaler gick fram.. Fast.. En kanske inte var tillräckligt? Ska jag prova igen? Kommer lägga på om han svarar...

Av Lis - 14 mars 2010 08:35

godmorgon .. idag känns det lite bättre efter igårkvälls nattinlägg. Jag har oftast svårare på kvällar eller om jag är ensam riktigt länge. För då spelar det ingen roll vad någon säger - jag känner mig ändå misslyckad. Men nog om det.


Idag började dagen inte så bra. Jag har gått upp 0.4kg, så nu väger jag 60.4 :( Men jag får skylla mig själv. Jag måste få in vanor igen, eller rutiner. För nu äter jag hela tiden känns det som. och mycket. Det suger.


idag hoppas jag att E hör av sig, och vill träffas. :/ han sista dag här uppe egentligen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards