...

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lis - 9 mars 2010 20:14

åh, det var länge sen jag var såhär glad

AAAAAH! :D

E kommer nog hit i helgen <3 :D

 

 

ny kategori: känslor..

 

Av Lis - 9 mars 2010 16:07


But I'll miss your arms around me
I'll send a postcard to you dear,
Cause I wish you were here

Av Lis - 9 mars 2010 10:39

Jag känner mig som en stalker.

Känns som jag alltid smsar/skriver på msn först.

Alltid.


Det känns som att han inte vill prata med mig mer, det är därför han aldrig skriver. o jag hör av mig eftersom jag älskar att prata med honom. Så vad ska jag göra? Inte skriva något o se om han skriver? Men vad händer då om han inte skriver? Då kommer jag känna mig värdelös (rättare sagt: mer värdelös)


Hur ofta ska man skriva? Hur länge ska man vänta? När ska han fråga om vi ska ses igen? Jag sitter och tittar på resor ner, HELA tiden. Vill han inte ses igen? Var jag så dålig? Jag hatar det här. Varför känns det som att jag är beroende av honom? Redan? Eller är jag bara i behov av kärlek?


Det känns som alla vänner sviker. INGEN frågar om hur jag mår, eller hur det går med honom. Alltid jag. Alltid först. Ingen bryr sig.. Det vore lättare om jag försvann. Så slapp alla bry sig. Bara spårlöst.  En liten stund. För att se vilka som bryr sig. Jag vill veta vilka som bryr sig. Vilka som är värda att vänta på.


jag vill ha finingen här. nu. ligga i hans famn och bara lyssna på hans hjärta. det kändes så äkta. hans hjärta slog så lugnt och fint. det var på riktigt. :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards