...

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lis - 12 mars 2010 20:56

Ehm, ja. Satt och pillade lite på designen på bloggen. Blev väl sådär.

Är nöjd för stunden. Var så otroligt trött på den gamla desginen så det va inte sant,  hah.  


Hursomhelst. Jag är jätte uttråkad. Någon som har tips vad man kan göra när man blivit dissad av kompisarna, E svarar inte på sms (antar att han jobbar...) och man har ont i halsen?

  

Av Lis - 12 mars 2010 16:53

Två av mina bästa vänner dissade mig för att jag hade feber igår, de ville hellre festa än umgås med mig.. Tack? Eller alltså, jag förstår dem - MEN vi hade planerat att bara ta det lugnt innan jag blev sjuk, och nu ska de ut och festa? Hoppas de har kul då.. Jag antar att jag bara är avundsjuk eftersom jag skulle vilja vara med..


E ringde <3 även fast det inte var meningen. Jag kunde inte lägga på, jag bara satt och lyssande på hans röst medan han pratade på med sina arbetskamrater. Jag ropade lite försiktigt på honom, men sen insåg jag att det måste varit ett samtal som egentligen inte skulle bli av. Så jag la på. Men jag är lika glad för det. Hans röst. Mhhhhhhhhhhhhm..


Aja, fredagskvällen lär bli trist. Lär säkert bli fler inlägg ikväll. Har ni några roliga planer? :)

Av Lis - 12 mars 2010 08:19

Godmorgon känns lite fel att säga det eftersom det inte känns som en god morgon.

 

Aja. Vägde mig faktiskt imorgon, trots att jag istortsett levde på glass igår :| hursomhelst visade vågen 60.2, vilket var mindre än jag trodde - mer än jag önskar. 10.2 kg till min målvikt.


Idag ska jag försöka bli helt frisk. Febern verkade vara borta när jag testade nyss (skumt?) men halsen är samma. Någon som har något riktigt bra tips för att få bort halsont? te, glass, halstabletter, gurgla saltvatten, dricka varmt vatten med pressad citron - det känns som jag försökt allt.


Hoppas ni får en bra helg sötnosar, det förtjänar ni!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards