...

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Lis - 1 januari 2011 23:41


Saker som har hänt sen sist:

- Min vän har hotat att ta livet av sig och sen har hon istortsett sagt upp vänskapen med mig för att jag blev ledsen och började gråta när hon berättade. Jag blev rädd. chockad. jag visste inte vad jag skulle säga. så jag satt tyst på min säng och grät. för jag vet att hon var seriös. och jag vet inte vad man gör i sånna fall. mer än be henne prata med någon. sina föräldrar. en kurator. vad som helst. men hon sa bara att hon behövde tid så skulle de försvinna. men jag vet att det inte försvinner. kom igen, jag blev självmordsbenägen när jag var 13 och tankarna finns fortfarande kvar ibland efter 7 år. det försvinner inte av sig själv. man måste bearbeta. nu svarar hon inte på sms eller facebookchatten trots att jag skriver. jag vet att hon läser, jag är inte blåst.


- första året jag har en riktigt bra nyårsafton! inga tårar, inga bråk (t.o.m. Mr X och jag höll sams).


- jag och Mr X hade deeptalk där han bad om ursäkt för att han sårat mig så många gånger, och att han ångrar att han aldrig satsade mer på mig. För jag var hela hans värld.


- jag fick galet många komplimanger för mina bröst. tack hm för bra push-up's.


- min psoriasis är fortfarande överallt. kliar, och det suger. me om tre veckor ska jag till hudläkarn, håll tummarna att det kan försvinna.


- jag vägde inte 59 på nyårsafton. MEN, jag fäller inga tårar för det. för på måndag ska jag börja med mitt hälsosammare liv. kommer skriva en lista om vad som gäller. det här kommer bli bra.


Det här kommer bli ett grymt år! Jag fyller snart 20 och allt känns bra. Just nu i denna sekund saknar jag E, men det börjar släppa. Allt går framåt. Nu lever vi livet. Man lever bara en gång, vi har inte tid att slösa bort tiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards