...

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Lis - 14 januari 2011 22:26

40 minuter simning. Låg nyss och tänkte på hur jag tydligt jag minns E's och min första kyss, men jag minns inte någon annan på samma sätt. Jag minns tydligt. Trots att det var på en krog. Jag minns musiken, ljuset, drinkarna, soffan, handen. Åh. Vad jag minns. Jag vill alltid minnas det. Finaste första kyssen. Med den finaste killen. Men ingenting för mig. Ingenting att bry sig om. Jag hatar att jag träffade honom i den perioden i mitt liv som jag gjorde. Då hade det kanske funkat. Eller snarare i HANS liv. Nu är jag ett avslutat kapitel och det kommer finnas någon där för honom, som inte är jag. Jag önskar vi kunde skriva om vår historia, och ändra den så du var redo för mig.

  

Svammel svammel babbel babbel, go'natt för fan.

Av Lis - 14 januari 2011 17:40

Precis ätit middag så nu är jag proppmätt. Ska möta kompisen runt 18.30 och gå och simma, sen blir det hem och hoppa i sängen. Ensam. Men har nästan fixat ett ligg till min födelsedag. Greatness. Bort med E, bort med att han var den enda under 2010. Inget bestämt, men det ordnar sig. Fan, 10 dagar tills jag fyller 20. Helt jävla galet. Nu ska jag göra mig i ordning inför simningen. PUSS

Av Lis - 14 januari 2011 08:22

 

Godmorgon! Idag är en bra dag måste jag säga. Sovit så jag är utvilad, glad, börjar sent, slutar tidigt och trots att jag åt McDonalds till middag igår så har jag gått ner till 60.4kg.  Utan att jag gjort någonting. Känns riktigt bra. Men ikväll ska jag simma bort lite fett. Längtar redan. Fick nästan träningsabstinens igår när jag skulle sova, kliade i fingrarna. Så idag får jag simma bort den känslan. Skönt. Låt dagen gå fort så jag får kila upp till simhallen.

 

Men först: jobba!

Ha en bra dag finingar..

Det är förfan fredag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards