...

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Lis - 30 januari 2011 14:19

  

10saker du kanske inte visste om mig

 

1. Jag har alltid tyckt att jag varit tjock. I 6:an började jag använda tjocktröjor för att dölja fettet och jag minns att när jag var arg på en kompis tänkte jag "jag ska iallafall bli smalare än dig"

2. Min favoritmat måste nog vara tacos. Jag har jättesvårt att sluta äta när jag väl börjat.

3. Jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till en kille, jag tänkte göra det till Mr X men jag kunde inte - det kändes inte rätt. (vilket jag är glad över idag)

4. Jag har länge varit beroende av att vilja ha någon. Först Mr X i 2 år och sen nu E i över ett år. Men jag har slutat titta på E's facebook och inga fyllesms = framsteg.

5. Mina favoritfärger är blå, lila, svart och vit.

6. Favoritnummer är 6, 12 och 23. Jag har egentligen ingen aning om varför, de är bara de bästa numrena jag vet.

7. Jag föredrar höger framför vänster. Varför vet jag inte heller.

8. Jag har i stort sett alltid bott hos mamma (förutom korta perioder) och vi har aldrig haft gott om pengar, men jag kan inte minnas egentligen att jag haft en dålig uppväxt pga det.

9. Jag har inte haft sex med fler än 3 personer. JN, Mr X och E. Det är lite jobbigt att E var senast, vilket var i november. Länge sen. Fast innan November hade jag inte sex sen i februari. Med E. Så under hela förra året hade jag bara sex med E, under två omgångar.

10. Jag är svartsjuk på min bästavän över att hon alltid har killar som raggar på henne. Jag vill också vara så snygg, inte vara tjockisen som sitter brevid.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards