...

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Lis - 3 januari 2011 19:13

Smutsig

Fan också


Det här skulle ju gått bra

Bättre lycka imorgon

Av Lis - 3 januari 2011 08:47

Go'morron!


Ska snart röra mig till jobbet och jobba 10-18, känns väl inte super kul men a woman got to o what a woman got do to. Inga roliga arbetskamrater idag heller, bara surkärringen och skvallerkärringen. Fan också. Men dagen går nog rätt fort när man har gjort allt. Mycket nya vikarier som jag inte känner heller, kanske kan lära känna någon ny prick.


Morgonen började med 60.4 precis som igår, och det är rätt bra med tanke på att jag tryckte i mig en hel chokladtomte och några kulor som låg i påsen. Men det kändes bra, för jag har inte varit sugen på choklad på ett tag nu. Så nu har jag hällt i mig en kopp te med honung (börjar bli förkyld - igen) och ätit lite mandlar så nu är jag redo för dagen.


Som sagt - i år tänker jag inte svälta, för jag vet att min kropp blir inte bättre av det. Det kanske går fortare, men jag går upp lika fort igen. Och nu när jag väger 60.4 och har gjort det ett tag, vilket är mindre än på ett år , så tänker jag inte offra det. Jag vill aldrig mer hamna uppe på 69 eller liknande. Men jag har en bra feeling, för jag är mer sugen på tomat och paprika med örtsalt än choklad - vilket nog aldrig har hänt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards