...

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Lis - 15 januari 2011 23:56

även om du aldrig kommer få se det här, även om du redan vet det här så ska du veta BV att utan dig hade jag inte varit någonting idag. du har varit med och format den här personen som blivit mig. du och jag har växt upp tillsammas, delat skratt, svett, blod och tårar. tack för att du bara är du och för att jag mår så bra när jag är med dig. även om vi bara ligger i en säng och skrattar. jag trivs att umgås med dig. jag älskar att du fått tillbaka livsgnistan du alltid haft. tack för att du låter mig vara mig. att du tycker om mig trots att jag är fet, ful och har psoriasis. tack för att du stöttar mig i allt jag gör. 

 

som jag tidigare sa: utan dig vore jag ingen alls.  

jag älskar dig världens  finaste bästa vän

Av Lis - 15 januari 2011 17:13

  

känner mig rätt uppgiven. förstörd. förlorad. vill vara ensam men orkar inte vara ensam. så en BV kommer hit, med godis och antagligen en film. kanske det jag behöver. jag vet inte.

 

 everyone tells me to listen to my heart,  but what happens when even my heart doesn't know the answer?

Av Lis - 15 januari 2011 08:15

Besviken. Som fan. 60.6kg Hur kunde simningen inte göra minus? Vafan har hänt? 0.7 ifrån att va nere på 59.9 Men om man kan räkna så visste man det. Har 9dagar på mig. Mycket siffror här. Måste fixa det här. Hur ska jag fixa det? Fanfanfan. Har mens snart också. Måndag äre väl. Då blire inte lättare.

 

Fan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards