...

Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

30/7

Av Lis - 30 juli 2008 09:30

Vikt: 57.2


Frukost: två stora skålar med vaniljyougurt, keso, banan och honung

Lunch: -

Middag: pasta med räksås och sallad

Övrigt: en banan, vatten


Träning:

30 + 45 minuters promenad

20 minuters pilates

 
 
Linda

Linda

30 juli 2008 09:42

Hallå tjejen! Jag har inte följt din blogg, men jag kikade runt lite bland dina inlägg. Tror jag läste nån stans att du vägde 58 kilo.. vet inte hur lång du är men även om du är 1,60 så är du defenitivt inte fet! Oavsett vad du själv tycker. Dock så kan jag kanska förstå lite hur du känner. Jag är inte heller fet, men jag vill ändå gå ner ett par kilo för att känna mig mer iform och som jag var för två år sen.. Har precis börjat testa GI, dvs så lite snabba kolhydrater och så mycket protein som möjligt, i övrig sund, näringsrik och hälsosam mat. Tycker det funkar kanon så här långt! Det bästa av allt är att mitt akuta sockersug har försvunnit och jag kan stå emot den där glassen! Dessutom så känner jag mig mätt mycket längre på den nya kosten.. Jag har inte vägt mig och tänker inte göra det heller, för mig är vikten ointressant, det viktiga är hur man känner sig! Målet är istället att komma i mina gamla byxor, sen om det innebär att jag skulle väga 80 kilo så är det faktiskt skit samma, vikten är bara en siffra! Lycka till och hoppas att du känner dig bättre snart! Kram

http://trueblonde.blogg.se

 
Linda

Linda

30 juli 2008 13:20

Svar: Önskar dig lycka till! Skam den som ger sig, right!? =)

http://trueblonde.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards