...

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Lis - 7 april 2010 21:51

Har haft ett riktigt öppet samtal med min vän om E

Det kändes bra.


Jag har sagt det förr, men nu saknar jag honom. På riktigt. Har inte hörts sen i måndags. Och jag saknar honom. Jag vill prata med honom. Jag vill ha honom här. Gosh, på riktigt.


men POOS, du gjorde min kväll <3 tack för din kommentar.

+ 3

Av Lis - 7 april 2010 09:50

Igår gick det inte bra. Inte bra NÅGONSTANS. Jag hetsåt en kladdkaka. Ja, hela. Och kunde säkerligen ha ätit mer. Men, jag hade inget mer. Varken bröd eller någonting. O det är jag tacksam för.


Men därför får jag stå mitt kast - 61.8 kg. Och nu måste jag hejda mig själv. Aldrig över 62 igen har jag ju sagt. Nu är jag påväg dit, men stormsteg och jag vill inte.  Nu längtar jag lite tills skolan börjar igen, för då är det lättare att skippa godiset. Det är skitsvårt att skippa saker när man bara går hemma..


Jaja, idag ska jag träffa en vän. Förhoppningsvis har hon godisförbud. Hon  brukar ha det, och jag brukar vara med på det. Men ibland bryter vi det. Ganska ofta. Men, förhoppningsvis är hon stenhård. För då slipper jag äta :) FÖr jag känner mig själv - jag kan inte säga nej. (svag svag svag svag)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards