...

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Lis - 19 april 2010 09:00

Godmorgon finisar!

Sitter i skolan och gör ingenting. Absolut ingenting. Min lektion är inställd och ja, börjar inte förrän tolv men jag orkar inte åka hem som alla andra gjort. Så då skiter jag i det och sitter ensam i biblan. Lika bra..


Okej, idag är det dag 1 på mitt nya liv. Från och med idag äre seriöst. Jag ska ner i vikt nu innan studenten. För jag känner mig peppad, jag känner lixom att jag kan klara det. "Vill man så kan man", "Kan man gå upp så kan man gå ner" - det är saker man lär sig när man är liten. Inte kanske för att gå ner i vikt, men ändå.


Morgonvikt: 61.5 kg


Frukost: 1 mindre apelsin och 1 kopp te med 1tsk honung.

Lunch: pasta, 10 köttbullar, lite rivna morötter, vatten.

Middag: 2 st köttfärsbiffar, stekt potatis, ketchup.

+ tuggummi. 2 tacobröd (mjuka) med smör, 2 apelsiner.


"Träning": 5km träningscykel


Sen också, igår skrev E: "måste sova nu goding vi hörs puss" .. det var väl bra? eller? han använde ju ett smeknamn. eller, är goding ett smeknamn? det kändes bra iallafall. är det fel? fast tänk om han skickade fel? gör jag rätt? hej förvirring. men det känns som jag inte kan ge upp förrän jag fått "bekräftat" att det inte kan bli något. få det i ord lixom, inte bara något jag tror lixom. förstår ni?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards