...

Alla inlägg under november 2008

Av Lis - 18 november 2008 05:57

Vikt: 57.0 :(




Frukost: flingor, digistivekex och mjölk. (fuck!)

Lunch: för mycket fisk och potatis. 1 knäcke med smör

Middag:  samma som frukosten.

Övrigt: en mandarin



Kommentar: bajs med uppgången.

SHIT! den här dagen har redan gått åt helvete, fan. både frukosten och lunchen. jag kan inte äta middag. det går inte. nu - vatten resten av dagen.


fan. jag åt middag. eller, ja, flingor. men ändå. blä. besviken. nu får jag börja om. igen! jag orkar inte. jag vill bara ner. men jag orkar inte kämpa. jag måste. jag vill inte vara fetto. aldrig mer över 58 iallafall.

Av Lis - 17 november 2008 07:08

Jag blev jätteglad när jag såg 6:an idag. Alltså, jag önskar såklart att det var 6 kg mindre, eller kanske 10 kg mindre. Men ändå. Det går alltså neråt, långsamt, men neråt. :) Det är alltid bra. Jag försöker vara positiv, fast det är svårt. Det är svårt när det är svart ute och graderna ligger på minus 3. Det är illa.


I veckan fyller min mammas pojkvän år. Det är ännu mer illa. Jag kommer måste äta allt. Frukost. Middag. Tårta. Jag mår fortfarande illa. Börjar ärligt tro att jag är gravid. Eller magkatarr kanske. Det skulle kunna vara det. Nej. Det är inbillat. Jag mår så jävla bra (vi kunde ju önska iallafall)

Av Lis - 17 november 2008 06:48

Vikt: 56.8



Frukost: Te med ½tsk honung. 1 mandarin

Lunch: vatten

Middag: 1 liten kycklingklubba. potatis. kött. 1msk sås.

Övrigt: vatten (både vanligt och ramlösa - kaktus) och tuggummi


Kommentar: Visst, lite för mycket middag. Men annars har det känts bra, faktiskt. Men det känns bra. Jag känner mig peppad. Måste bara börja träna också. Då är allt great. Men det här klarar vi. :) Eller jag, menar jag.

Av Lis - 16 november 2008 20:07

Jag mår fortfarande illa :/

Det är läskigt. Jag blir nervös. Paranoid. Tänk om jag är gravid? Sex veckor sen jag hade sex, med kondom iofs. Men tänk om vi inte fick på den ordentligt? Tänk om det var något litet hål i den? Har jag ont i brösten? Jag är rätt trött. Svullen mage? det har jag väl alltid.


Hypokondriker, this is me, then.


Jag måste börja äta p-piller igen. Det funkar inte. Klarar inte av att vara såhär nervös hela tiden. Även fast det var länge sen jag hade sex. Fan också. Klart jag inte är gravid. Jag måste till um och fixa nya p-piller.

Av Lis - 16 november 2008 17:17

Matdagbok

Vikt: 57.1


Frukost: -

Lunch: 2 skivor mjukt bröd (pågen rasker ~ 75kcal per skiva) med smör och 2 kalkonskivor. 2 glas juice. 1 mandarin. 2 digistivekex.

Middag: En mandarin. vatten

Övrigt: -

Av Lis - 16 november 2008 13:52

KOMPIS HAR ÄNTLIGEN GÅTT! :D :D :D :D

happy happy happy.


imorse vägde jag 57.1 innan jag hade kissat. för jag fick stressväga mig eftersom kompis vaknade precis och ville in på toan. men ändå. då har jag alltså gått ner lite sen igår iallafall. jag hamnade på fest igår. strulade med fel kille (you know who.) jag är besviken på mig själv. varför släpper jag inte honom för? FAN OCKSÅ. jag är besviken på mig själv.


idag har jag än så länge ätit 2 rostade mackor med smör och kalkon, 1 mandarin, några klunkar vanliga coca cola och 2 digistivekex. jag är mätt till tusen. får se om det blir någon middag.

Av Lis - 15 november 2008 17:59

min kompis är och pratar med sin pojkvän, så jag tar en chans nu.

vi skulle festa ikväll. vi hade fixat allt utan plats. jag hade beställt en vodka, fixat pengar och allting.


nu kan de inte fixa en vodka. folket vi skulle festa med är alldeles för bakis för att ta sig ut. de festade igår - och hörde inte av sig. jag fick sitta hemma, med kompis och hennes pojkvän, som grovhånglade. jag tröstade mig med för mycket godis - därav uppgången. jag ångrar mig fortfarande att jag började äta det där jävla godiset. snart flyttar kompis hem, för då kommer mamma hem igen. jag längtar. jag vill att kompis ska dra. jag orkar inte med henne mer.


Jag vill supa och bli full! Dränka lite sorger och strula med någon typ som jag imorgon kommer att ångra att jag rörde. Men nej, jag kommer få sitta hemma säkert. Hoppas ni får en bättre kväll än vad jag tror jag får.

Av Lis - 15 november 2008 09:04

kompis sover.

here iam.


fan. 57.5 kg :(


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards