...

Alla inlägg under januari 2009

Av Lis - 25 januari 2009 11:06

Tack för alla fina gratulationer.

Ni är så jävla bra allihopa <3


Min födelsedag blev faktiskt riktigt bra.

Först var några här och åt, sen drog vi på krogen.

Kom hem till min kompis vid 5-snåret imorse, men nu är jag hemma.

Det var iallafall bra. Jag är glad att jag fick göra någoting kul.


Imorgon ska jag börja kämpa.

Nu som vuxen. Det kommer funka. Jag vill verkligen.

Jag väger ungefär 60 nu skulle jag tro, och det är skit.

Men imorgon blir det morgonvikt och allting blir bra igen :)

Av Lis - 24 januari 2009 13:00

18 år idag


känner mig varken äldre eller lyckligare.

bara närmare döden.

Av Lis - 22 januari 2009 18:23

jag vägde 59,7 imorse

förstår ni vad jag menar när jag säger att jag gett upp?


jag kan lika gärna dö.

Av Lis - 21 januari 2009 17:59

jag känner mig ungefär som en uppsvullen val.

men vet ni vad?


jag orkar inte bry mig. fast jag bryr mig, jävligt mycket.

men jag orkar inte. jag är så trött på att vara viktfixerad

och jag orkar inte väga så här mycket..


det är två delar i mig.

den ena som bara vill dö och den andra som vill bli vacker.

jag vet inte vad jag ska göra.


förutom att jag skapar ett godisförbud från och med 26:de.

det ska gälla MINST en månad. och jag ska verkligen försöka.

Av Lis - 20 januari 2009 17:14

jag är nervös

jag fyller arton

på lördag


jag är nervös för krogen

jag är nästan för tjock för att kunna roa mig

jag är nervös inför att träffa släkten

mina kusiner är så otroligt smala

jag är nervös för att äta

för jag vet att jag blir tjockare


jag vill ju bara njuta av min dag.

stänga av alla känslor.

ja, det är vad jag ska göra.

Av Lis - 20 januari 2009 06:43

vikt: 58.9

Av Lis - 19 januari 2009 08:15

Morgonvikt: 59.2


vikten får komma upp ändå. så jag inte glömmer bort själv. men mer orkar jag knappt skriva. jag följer era bloggar ändå, och vet ni? ni är bra <3

Av Lis - 18 januari 2009 12:56

mamma och jag har bestämt oss för att gå ner i vikt, tillsammans. det är bra, då har jag någon som kan peppa mig PLUS att det betyder att vi kommer äta mat med lite kalorier. eller ja, typ kyckling, broccoli, keso och sallad. mamma vill väga 49 kg innan sommaren (hon är drygt 160cm lång) så det känns lite bra.


annars då? livet suger fortfarande. jag vill bara ner i vikt, men jag vill ha bort den tomma känslan efter mr x och den fyller jag med godis och fet mat. jag är äcklig. jag kommer tillbaka när jag mår bättre. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards