...

Alla inlägg under januari 2009

Av Lis - 12 januari 2009 08:14

Morgonvikt: 58.4 kg



Frukost: 1 dl risgrynsgröt + kanel.

Lunch:

Middag: ravioli med ketcup. sallad. 2 riskakor med smör

50 minuters promenad

Övrigt:


Enligt hälsovakten ligger jag på under 500 kcal ändå. Men vi säger iallafall 500 minus promenaden. Det är lite bra.


Jag trodde verkligen morgonvikten skulle vara högre efter allt godis och drickande med läsk i helgen. Men det är bra. Jag kanske kan gå ner till 58 den här veckan då :)


Det här träningsprogrammet funderar jag att köra på.

Av Lis - 11 januari 2009 18:46

Tack för tiderna med dig. Tack för allting du gett mig. Tack för den tiden du gjorde mig glad. Tack för att du har funnits där för mig i situationer som jag inte skulle klarat själv. Tack för att du visat mig att jag har känslor. Tack för att du visade mig hur det var att vara kär.


Jag vet inte hur jag ska säga det. Jag är så glad över att jag träffat dig, över alla våra stunder. Jag är så glad över att du fick mig att känna något mer för någon. Det är därför jag var tvungen att tacka dig för det. Du vet att du alltid kommer finnas inombords. Men jag kan inte sitta och vänta på dig mer. Det är dags för oss att gå vidare. Känslorna försvinner med tiden, eller så blir de starkare. Men just för tillfället blir det ingenting mer. Jag vet inte om jag vill det just nu. Det är inte slutet på våran vänskap, det är bara slutet på att vänta på något mer.


För ingen av oss mår bra av det här. Vi bara bråkar och jag orkar inte bråka med dig mer. Det är inte värt det. Du är värd att hitta den där perfekta tjejen som du verkligen vill ha. Jag är inte hon. Du kanske trodde det ett tag, men det är inte så. Jag kanske aldrig blir henne. Men jag vill att du ska veta att det inte gör någonting. Det är bäst såhär. Jag får vänta på Mr Right, han kommer väl någongång. Men du är inte han. Du kanske kunde blivit, men du är inte han nu.


Det här är mitt avskedsbrev för våran s.k kärlek, Mr X. Jag vill vara din vän, och jag kommer alltid finnas här för dig. Men jag orkar inte vänta medan du velar. Då måste jag få gå vidare med mitt liv. Det är bäst för oss båda. Nu kan vi sluta bråka, vi kan acceptera varandras beslut. Jag vill bara ha dig som vän gubben. Iallafall nu, ett tag. Tills jag vet vad jag verkligen vill. Tills du vet vad du verkligen vill. Det är inte helt slut än, det vet du. Men vi måste gå vidare någon gång. Och den tiden är nu.


jag vet att han aldrig kommer se det här. Men måste skriva det, så jag får ur mig det. Jag kan inte ta det med någon annan än bloggen. Men nu är det adjöss med Mr X. :) det känns både som en lättnad och en sorg. Men han försvinner inte, han finns alltid kvar. Iallafall i hjärtat mitt.

Av Lis - 11 januari 2009 17:52

Imorgon skiter jag i vilket.

Jag börjar igen. Och nu ska jag inte ge upp.

Det är fan 13 dagar till min 18års dag.

Då vill jag vara lite snyggare än nu.


Jag älskar att se nyckelbenen lite extra. Det är fint.

Åh. Jag vill ha dem synliga hela tiden, och inte bara ibland.


.. but I can do it. :)


Av Lis - 11 januari 2009 14:49

Igår blev rätt bra faktiskt.

Söp inte skallen av mig utan höll mig "salongberusad" på vin och sprite.

Träffade en kille från nyår. Det var trevligt. Han är bra söt. Vi smsar nu.

Sen kom polisen och alla va tvugna och dra, och vi drog till en mack.

Eller jag, han och fyra kompisar. Det var mysigt. :)


Och Mr X skällde ut mig för att jag gick vidare.

Jag förstår mig inte på honom. Han bad mig ordagrant att göra det på nyår.

Nu när jag försöker så får jag skit för det. Jag blir så trött på honom.

Av Lis - 10 januari 2009 17:43

vår sprit är stulen.

fan också.


hoppas verkligen hon får tag på vinet.

fan också. jag vill inte vara nykter ikväll.

Av Lis - 10 januari 2009 10:02

Morgonvikt: 59.2 kg


 

jag är så besviken på mig själv. nästan ett kilo sen gårdagens morgonvikt.

min dröm om 50 kg:ot åker bara längre och längre bort.

men jag måste kämpa igen. jag kan. jag vill. jag kan.

Av Lis - 10 januari 2009 01:48

ångest.


R tycker att jag är tjock. han tycker inte att jag är så fin som han säger.

fan. jag borde inte äta mer. jag borde gå ner 10 kilo och bli fin.

Av Lis - 9 januari 2009 19:09

det är en ny dag imorgon

med hundra nya kilos övervikt


jag mår illa. jag har ätit som en jävla gris idag. nu har jag tryckt i mig massa godis och imorgon vägrar jag att väga mig. jag ska ha kul. jag ska supa skallen av mig. jag ska supas under bordet, som man fint säger. jag har en halv 70s. jag ska försöka att inte äta så mycket så jag blir fullare än fullast. jag ska bara glömma allt. jag ska skita i att mr x är där. jag ska fan strula med någon framför honom bara för att visa att hans tåg har gått. jag är så arg. snart kommer J hit. det är bra. henne tycker jag otroligt mycket om. Min bejb. Hon får äta upp mitt godis, hon är redan snygg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards