...

Alla inlägg under januari 2009

Av Lis - 16 januari 2009 21:04

kul

fick nyss veta att min kusin (som är 3 cm kortare än mig ungefär) som är gravid SNART börjar närma sig 50 sträcket. åh. jag är en fet valross, och jag är inte gravid. jag är bara fet och äckligt fetto som inte kan sluta äta så mycket skräp. jag måste skärpa mig.


hur många gånger har jag sagt det nu? :(

Av Lis - 16 januari 2009 20:59

såhär jävla dåligt, som jag mår nu, vet jag inte om jag någonsin har gjort. fan, livet suger. helt ärligt.


och jag måste sluta äta såhär mycket som jag gör när jag mår dåligt. jag vill på något vis vara en sån som stänger av. bara ligger eller något. men nej, jag låter mina känslor styra mitt matintag och det suger. fyfan för mig.

Av Lis - 16 januari 2009 06:54

Morgonvikt: 58.4



Frukost: minikeso, banan, solrosfrön.

Lunch: sallad. pyttipanna (blä). 1 rödbetta. vatten

Middag: sallad. keso. 1 kycklingklubba.

Övrigt: massa keso. massa banan. massa nötter. massa glass. massa chokladsås. massa riskakor. massa smör

Av Lis - 15 januari 2009 18:01

Av Lis - 15 januari 2009 07:06

Morgonvikt: 58.8


Frukost: isvatten

1/4 äpple

Lunch: 4 rotfruktsplättar, keso, sallad, lingonsylt. vatten.

Middag: lasange, sallad, ketchup. vatten.

Övrigt: choklad. solrosfrön. keso. 1 banan.


vikten står på samma för att jag var så svag igår. men nu är mensen snart slut, och jag skyller på det. fast det är ingen ursäkt. men snart är jag back on track på riktigt. riktiga lis.

Av Lis - 14 januari 2009 07:02

Morgonvikt: 58.8



Frukost: isvatten

Lunch: makaroner, 5 köttbullar och sallad. vatten.

Middag: cous cous med köttfärsröra. vatten

Övrigt: 1/4 äpple. för många mackor :(


okej. nästan 59 kg iallafall. fyfan, men det är bara att börja om. och kämpa lite till.

Av Lis - 13 januari 2009 17:21

även fast du inte gör det med flit, så förstör du hela min värld.

bara genom att finnas. jag är så jävla trött på livet just nu. på allt.


fan också


jag vill inte känna så, men jag kan inte sluta. jag kan verkligen inte.

du är som ett beroende. och jag vill bara att allt ska vara bra. jag saknar dig.

DIG. inte den du är nu. utan den du var. nu lyssnar jag på sad music.

det gör att jag vill gråta. fan. vi backar ett år. det var så jävla bra i april/maj.


jag vill göra något fucking drastiskt med mitt liv. som att sluta äta.

som att raka av mig håret eller färga det lila. jag vill bara ha någon.

varför finns det aldrig någon jävel man kan lita på? Varför går alltid allting åt skogen?

det är för att jag är så jävla fet. jag vill inte mer. jag orkar inte.

den här låten får mig att gråta. den får mig att tänka på oss som aldrig fanns.

Av Lis - 13 januari 2009 06:05

Morgonvikt: 58.2


Frukost: 2 dl risgrynsgröt + kanel och socker. minst 10 riskakor med smör

Lunch: 1 liten potatis, 1 fiskpanett. grönsaker. ananas. vatten.

Middag: 4 små kroppkakor med smör.

Övrigt:


Fan vad jag blir besviken på mig själv. Hur mycket plus lär inte det här bli då? TUSEN?! Det gick rätt bra igår, och nu kommer jag ha gått upp allt igen. Plus säkert lite till. ÅH. Det är det här som gör mig galen. Att jag inte kan behärska mig. Idag blir det till praktiken igen. :/ och idag kommer jag inte kunna skippa lunchen.

  

min dag är förstörd. :( imorgon: 59kg. minst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards