...

Alla inlägg under januari 2009

Av Lis - 7 januari 2009 13:12

Så ovärt! Vi skulle börja skolan idag, så jag gick upp i tid (vilket inte var det lättaste kan jag medge) och åkte dit. Det tar ungefär 30 minuter att åka till skolan med buss och tåg. När jag väl kommer dit i tid innan skolstarten så får vi veta att läraren är sjuk! Inga vikarier - ingenting! Så det var bara att vända och åka hem. Det var inte det roligaste jag kunde ha gjort idag.


Hursomhelst har jag vart ute och gått i 30 minuter och nu är mina kinder alldeles röda och jag är alldeles frusen. Ska hoppa in i duschen och värma upp mig lite :)

Av Lis - 7 januari 2009 08:56

Morgonvikt: 58.9 kg



Frukost: 1 kopp grönt te + 1 tsk honung (fast jag drack inte mer än halva)

Lunch: -

30 minuters promenad

2 mandarin + 10 digistivekex med smör (hata mig!)

Middag: 2 köttfärsbiffar, sås och sallad

45 minuters promenad 


Nu är det skolstart. Måste antagligen springa till bussen, men jag har gått ner 0,3 kg sen igår trots att jag hetsa. Det måste bli lite varmare under dagen så jag kan gå på en promenad sen. Ha en bra dag gullungar, själv slutar man tidigt. Nu kör vi!

Av Lis - 6 januari 2009 21:05

det finns inga ursäkter

jag är bara svag


jag vill börja skolan och få rutiner igen.


imorgon börjar jag med sockerpiller från min p-piller platta

det betyder mens. mens betyder att kroppen blir fuckad.

jag måste skärpa mig. jag är peppad. som fan. måste bara sluta äta.

eller inte sluta: men frukost, middag och en frukt. MAX.

Av Lis - 6 januari 2009 13:18

Here we go! Jag har bestämt mig för att köra nu. På ett sätt där jag inte hetsar och inte ska gnälla. Ett misstag betyder inte att allt är slut utan att jag måste lära mig av mina misstag. Skolan börjar i veckan och det betyder att jag måste skärpa mig. Jag hetsade som fan igår men gick som tur var inte upp i vikt.


Nu kör vi positiv anda. Det här kommer jag klara. Och jag kommer bli så jävla snygg till sommaren. Kanske inte min målvikt men jag kanske har minskat lite i vikt iallafall. Shit vad bra det här känns.


Av Lis - 6 januari 2009 13:17

Morgonvikt: 59.2 kg


Frukost: (vaknade 11 så jag sov bort frukosten)

40 minuterspromenad

Lunch: 2 ägg + 1 kopp grönt te med 1 tsk honung

Middag: sallad och köttfärssås. vatten

20 minuters pilates


Övrigt: citronvatten. massa riskakor och mariekex med smör och skinka


det gick så bra först :( sen förstördes allt för att jag är så svag.


Av Lis - 5 januari 2009 15:44

Varför kämpar jag inte fast jag vill?

Misslyckad.

Av Lis - 5 januari 2009 10:52

Morgonvikt: 59.2 kg


binge eating all day
Av Lis - 4 januari 2009 23:50

tom. ensam. övergiven.

allt försvann med dig. även fast jag aldrig hade dig.

jag kanske inte ens kände dig. du kanske aldrig var riktigt dig.

men du var det. i våras. det saknar jag. jag saknar dig.


varför tänker jag på honom som mest när jag inte får? när jag inte vill?

jag har en sugande känsla i magen. en tom känsla. fast det är fullt.

jag försöker dölja känslan, saknaden efter honom, med mat.

och faktiskt, det dämpade för en stund. men nu kommer ångern.


jag vill inte sakna honom. jag vill verkligen inte. men jag gör ändå.

han är verkligen den enda killen, i världen, som fått mitt hjärta slå fortare.

men samtidigt, slå långsammare. den enda killen som fått mig att gråta.


förlåt, jag sa att det inte skulle bli något mer om mr X.

men jag måste skriva av mig. jag kan inte hålla det inom mig.

men jag kan inte berätta för någon. jag har sagt att han är borta.


men innerst inne kommer han alltid vara där.

han kommer bli den som jag alltid kommer jämföra alla med.

men som han behandlat mig kan det inte bli värre i vissa fall.

ändå är han den finaste jag någonsin träffat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards