...

Alla inlägg under januari 2009

Av Lis - 9 januari 2009 08:47

Jag bestämde mig för att skita i skolan idag. Orkar inte. Och det är ändå en kort dag eftersom våran lärare är sjuk. Har bara en lektion och jag orkar inte åka hela vägen för en lektion, det är inte värt det. Så jag ska plugga lite självständigt istället.


Samma morgonvikt som igår, det gjorde mig lite besviken. Men det gör ingenting - gick iallafall inte upp. Då får jag kämpa lite hårdare idag. Gå lite mer promenader, äta lite mindre. Fast det var bra igår för jag kände aldrig för att hetsa. Det brukar jag göra. Idag är jag sugen på ALLT onyttigt - mensen sätter snart igång så vad ska man förvänta sig?


Hursomhelst. Ska äta frukost snart och ta en promenad, eller tvärtom. :)

Av Lis - 9 januari 2009 08:46

Morgonvikt: 58.3 kg (samma som igår :()


40 minuters promenad

Frukost: 1 digistivekex. 2 ägg.

Lunch:

hets bestående av mandariner, digistivekex och smör.

Middag: 3 kroppkakor + smör.
Övrigt: godis i stooora mängder, mackor, mjölk.


Innan veckan är slut vill jag se 58,0, tack.

hamnade i en dvala. bara åt och åt. ingen aning om hur mycket


min kväll är förstörd. fan. att jag aldrig kan stoppa mig själv.

Av Lis - 8 januari 2009 21:19

På lördag ska jag på fest.

Igen.


Jag ska inte gråta. Inte tänka på Mr X

och jag ska supa. Oavsett kalorimäng.

Tyvärr blir det nog tårta :/


Men jag bryr mig inte.

För jag ska supa. Och vara lycklig.

Av Lis - 8 januari 2009 14:33

Magen är bättre.

Åt en tomat när jag kom hem och körde lite pilates och gick på en promenad. Det känns bra :) Sen blir det middag och en promenad till skulle jag tro. Det känns bra, känns som att jag faktiskt insett vad jag vill. Även fast jag inte äter speciellt lite så har jag ändå börjat motionera, och det är iallalfall en bra början.


Jag känner mig rätt glad idag. Faktiskt. :)

Hur mår ni? :)

Av Lis - 8 januari 2009 11:38

Jag har så sjukt ont i magen, det är inte sant :/ Det är inte hunger eller så för jag menar, äggen gjorde att jag blev sjukt mätt. Det är bra. Imorgon ska jag prova något annat.


Snart är det lunch. Kan inte äta, pga min mage. Det gör verkligen ont. Mens smärta kanske? Jag vet inte. Ont gör det iallafall. Nu måste jag iallafall skriva ut mitt arbete. Vi hörs senare.


Ha en bra dag <3

Av Lis - 8 januari 2009 06:50

Morgonvikt: 58.3 kg (-0,6)




Frukost: 2 ägg. 1 kopp te + 1 tsk honung

Lunch: -

15 minuters pilates

1 tomat med örtsalt

30 minuters promenad

100 x-hopp

Middag: 4 små kroppkakor + ½-1 msk smör. Vatten. (FYFAN!)

45 minuters promenad


Hinner inte skriva! måste springa till bussen. vi hörs sen. puss

Av Lis - 7 januari 2009 19:49

Det här vill jag ha om 17 dagar när jag fyller 18!

Alltså inte Bar Refaeli, utan hennes kropp såklart.

Av Lis - 7 januari 2009 15:40

Jag vågar inte logga in på msn längre.

Jag loggar in så långt att jag fortfarande visas som offline.

För jag vågar inte ta risken att du skriver hej.


Jag ska glömma dig nu. Du är ett minne blott.

Ett minne med blandade känslor. Men det är för sent nu.

Jag ska aldrig mer gråta över dig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards