...

Alla inlägg under januari 2011

Av Lis - 9 januari 2011 22:29

  

jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt

 

och jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Av Lis - 9 januari 2011 16:47

Sista gången jag mätte min kropp i centimeter såg det ut såhär:

Det här är jag nu (7 december 2008)

Vikt: 58.9

BMI: 22.2


Överarm: 27.5cm
Byst: 80 cm
Midja: 72 cm
Innelår: 56 cm
Rumpa: 93 cm

Love handels: 84 cm


Idag ser det ut såhär:

Det här är jag nu (9 januari 2011)

Vikt: 61.0

BMI: 23


Överarm: höger: 28cm      .. vänster: 27cm
Byst: 89 cm
Midja: 76 cm
Innelår: 56 cm
Rumpa: 97 cm

Love handels: 92 cm

Av Lis - 9 januari 2011 09:33

 Vad fan vare för natt igår? Först Y och sen smsade E

bad om ursäkt  för att han är ett sånt svin (what? jag tycker inte det), hoppades att jag skulle hitta någon om är en bra kille som är med och hos mig alltid. Men han tycker förbaskat bra om mig. Den bästa delen var ändå: "jag tycker du förtjäanr så mycket bättre än mig"

 

det han måste missat är

att han är den bästa för mig.

 

men livet går vidare. och även om han skaffar sig ett förhållande, eller om jag gör så känns det som att jag kommer vilja vänta. eftersom jag har planer på att flytta närmare (absolut inte för hans skull utan för att det alltid varit min dröm) så kommer jag alltid hoppas att han ångrar sig. För han är fan den finaste jag träffat. Men jag antar att det här var vårt avslut. Jag får inte vänta officiellt. Jag ska leva ändå. Men hjärtat kommer alltid att vänta på den fina personen jag lärde känna förra året.

Av Lis - 8 januari 2011 23:08

Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan. 


Alltså jag har alldeles för många killar i mitt liv. Som jag vill vara vän med. Inget mer. Mr X, D, Y med flera. E om jag hade kunnat. Det här är killar jag mår bra av att umgås med, men som jag inte ser som pojkvänsmaterial. De har ingenting som jag vill ha hos en kille. Förutom att jag gillar sällskapet. Visst, jag säger inte att utseendet är allt - men för att ha en kille kanske något borde vara något som man tycker om (visst med Mr X fanns det saker som jag inte längre ser). Det kommer inte ändras. Jag har känt de här killarna i snart 4 år, jag har aldrig sett någonting hos dem. De har ingenting jag gillar. Attraheras av (alltså E finns inte med i den här texten. För han har allt.. Tyvärr..)


Nu bjöd Y mig på bio. Jag tackade nej. För jag vill inget annat än vara kompis med honom. Det förstör så mycket att ens prova. För jag vet att det inte funkar. Det är inte värt att prova. Försöka. Ne, jag lovar er. Jag menar inte att vara ytlig, men jag kan inte se mig med honom. Mer än som kompis.


Det här är jättejobbigt för mig.  För nu blev han lack. Kul.. Det här är det jag menar. Jag vill inte förlora hela min umgängskrets för EN kille. Han får acceptera att jag inte vill vara mer än vän med honom. Jag har aldrig velat någonting annat. Aldrig flirtat med honom. Inte ens när jag varit som fullast. Aldrig.


fan. värdelös dag.

ful är jag också.

Av Lis - 8 januari 2011 16:02

  LP, fina du. du förtjänar att må så himla bra. det gör du verkligen. <3

  

Utekvällen igår va grym. Drack inte så mycket (3 cider ungefär) och dansade fötterna av mig. Himla roligt att umgås med en fin barndomsvän. Hon är bra. På riktigt. Har alltid kul med henne, men har ändå svårt att finna tid att träffa henne. Fina J.


Mr X och jag har ju haft världens diskussioner om att man inte ska ligga med sitt ex kompis. Men jag tycker att man inte får ligga med sin kompis ex. Det är egentligen stor skillnad. Mr X får gärna försöka förföra mina kompisar, men jag tycker mina kompisar bör tacka nej. Han anser alltså att jag inte får flirta med hans kompisar för att jag är hans ex. Är ni med? (någon som har en åsikt mså vill jag gärna höra den. Eftersom Mr X är så säker på sin sak, och "90% av de han frågat håller me honom".)


HOWEVER, för att komma till saken. Mr X har en jättebra kompis, vid namn D, som för några veckor sen ville följa me mig hem. Följa med mig hem på juldagen efter vi vart ute och festat tillsammans hela gänget. (Mr X blev utslängd tidigt så han vet inte om det här.) Jag var JÄTTE full, men tackade ändå nej just för att jag inte längre orkar bråka med Mr X. Sen vill jag inte ligga med D heller. Men ändå .. Vi sågs igår men och han hade samma blickar som den 25de. Jag kommer never ever ligga med honoom, inte pga Mr X utan pga att jag inte attraheras utav honom. 


Sen har vi Y också som verkar ragga lite halvt på mig. Också Mr X kompis. Det suger. Jag vill inte ha Mr X's närmaste vänner, men jag kan inte göra något. Men vet ni vem som kommer få skiten av Mr X?


Inte Y eller D iallafall.

Utan självklart..


.. Jag.

Av Lis - 7 januari 2011 20:00

  

Lyssnar på Alphabeat - The Spell just nu, vilket actually är en väldigt bra låt. Hörde den för första gången nyss, nu har jag svårt att sluta lyssna. Grymt. Älskar när man hittar såna låtar. Hade aldrig hört talas om Alphabeat förut heller, är jag bara efterbliven? Måste lyssna igenom deras album. Okej, jag har hört dem. Låten fascination har väl alla hört.

 

Nu väntar jag på en vän som är här om typ minst en timme så ska vi dra på en hemmafest i närheten. Är inte direkt peppad, men det fixar sig. Orkar inte sitta ensam hemma eller så kan lika gärna gå dit och se glad ut. Känner mig inte fin, psoriasisutslagen i ansiktet är inte lätt att dölja. But whatever.. Nu ska jag fortsätta göra mig klar.

 

Ha en trevlig fredag finingar!

ps. jag mår bajs. frossa och huvudvärk. WOHO. ska på party ändå. najs att må bajs.

Av Lis - 7 januari 2011 07:42


.. nu ska jag dra mig till jobbet

min förkylning blir inte bättre men det är fredag. party ikväll (?) sen lugnt resten av helgen. BV är i E's hemstad. Fan vad jag önskar vi kunde byta plats.

Av Lis - 6 januari 2011 21:15

Den här veckan har inte varit bra

Jag har känt mig äcklig och jättefet.

Och nu börjar jag bli sjuk också.


Livet är en fest. Jajamän. Eller inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards