...

Alla inlägg under juli 2008

Av Lis - 17 juli 2008 19:07

fan fan fan fan fan fan fan. jag borde inte ätit någon middag alls.


edit: ännu värre. jag försökte spy. klarade det inte, det kom bara vatten. bra, eller nej. eller jo. jag kan inte börja spy.. spy är äckligare än allt annat. jag hatar att spy. jag kommer gå upp 60kg tills imorgon. fan jag som klarade mig så bra. ingen hets på flera dagar. varför varför?!jag förstår inte hur jag kunde äta så mkt. ikväll kommer min kompis hit. hon kommer säkert ha med sig något att äta. jag får inte äta. inget mer idag. fyfan för mig. jag hatar min kropp. jag hatar mig själv. fetto

Av Lis - 17 juli 2008 09:26

Morgonvikt: 56.7 (+0.4 BLÖ!)



Frukost:

2 kokta ägg

vatten


Lunch:

2 kycklingkorvar

keso

sallad


Middag:

4 vårrullar

4 rostade mackor med smör

2 fiskpinnar

2 knäckebröd med smör


Övrigt:

½ färsk ananas


Träning:

30 min promenad

Av Lis - 16 juli 2008 17:32

Blä. Jag är så sugen på att gå och rosta några mackor. Smeta smör på dem. Ta något pålägg. Och sen trycka i mig. Jag kan inte förklara hur sugen jag är på det. Men jag kan inte. För gör jag det så kommer jag gå upp i vikt. Och jag åt tillräckligt med lunch. För mycket alltså. Sen middag på det. Jag måste underhålla mig på något sätt så jag inte går och tar en macka. För jag kan inte bara ta EN. Jag kommer ta minst 4 om jag går iväg. Jag vill inte äta 4 rostade mackor. Men jag vill. Förstår ni skillnaden på vill och vill?


Jag är avundsjuk på min kompis. Träffade henne idag för första gången på flera månader. Hon har fått så smala ben. Smal midja. Hela hon är smalare. Varför kan alla förutom jag? Varför är jag ett jävla fetto? Jag vill inte vara ett fetto mer. Jag vill inte. Åh. Jag är så patetisk. Någon som har ett tips på tidsfördriv?


edit: ser ni vad misslyckad jag är. fyfan. 5 st ligger i min mage nu. 5 jävla rostade mackor. vitt bröd. smör. massa smör. jag går och dör nu.

Av Lis - 16 juli 2008 15:38

Jag är en sån person som helst sätter mina vänner framför mig själv. Jag har alltid gjort det. Jag är en sån person som säger åt folk att inte förstöra sina liv genom att göra vissa saker medans jag själv gör det. Jag kan sitta och säga till mina vänner att man inte ska räkna kalorier, bara träna i lagom mängd, äta nyttigt, att man ska vara nöjd med hur man ser ut och liknande saker.


Vad gör jag själv? Varje tugga tänker jag på kalorier. Visst, jag tränar inte så mycket. Mindre än jag borde. Äta nyttigt gör jag oftast, iochförsig, men inte tillräckligt nyttigt. Och att jag skulle vara nöjd med hur jag ser ut är skamsligt. Jag har nog aldrig tyckt att jag ser riktigt bra ut. Kanske sist när jag gick ner några kilo så började jag bli nöjd. Men sen gick det åt helvete. Nu är jag mer än missnöjd.


Jag lever inte som jag lär.

Av Lis - 16 juli 2008 09:37

Jag har den här veckan, än så länge, gått ner från 57.9 kg till 56.3 Det är 1.6 kg på tre dagar. Det är säkert vattenvikt och inte taget från fettet, men ändå. Jag är rätt stolt över det ändå. Då kanske jag kan gå ner till 56 innan veckan är slut. Då är jag tillbaka på ruta ett, som när jag började skriva blogg. Innan hetsarna. Visst, vikten är inte allt. Men det känns peppande att gå ut och t.ex gå när man har gått ner.


Någon som håller med mig om det?

Av Lis - 16 juli 2008 09:36

Morgonvikt: 56.3


Frukost:

1 kokt ägg

ca 2 dl vaniljyougurt


Lunch:

1 äpple

1 banan

russin

mandlar

vindruvor


Middag:

sallad

1 msk keso

3 små kikärts/tonfiskbiffar


Övrigt:

1 äpple

1 msk mini keso

5 rostade formbröd med smör


Träning:

60 min promenad
15 + 20 minuters cykling

Av Lis - 15 juli 2008 16:29

Följde med min engelska vän hem till hennes farmor. Så fort vi öppnat dörren känner vi doften av scones. Nybakta. Doftande i hela huset. Helt klart bjuder hon på dem. Tillsammans med smör. Kalkonskivor. Gurka. Te. Min kompis som är sjukt smal åt och åt. Medans jag tog två små. Åt dem och drack te. Jag blev faktiskt riktigt mätt. Nervös med tanken om att jag säkert kommer gå upp i vikt nu.


Direkt när jag kommer innanför dörren springer jag in och ställer mig på vågen. Dumt gjort kanske några skulle tycka. Jag blev glad. Den visade 57.3 Det är minus 0.4 kilogram sen imorse. Helt otroligt. Jag blev så glad. Peppad. I'm going down biatch. Nu ska ladda över bra musik på min iPod, sen en promenad?

Av Lis - 15 juli 2008 07:38

Morgonvikt: 57.7


Frukost:

2dl vaniljyougurt

½ äpple

2 tsk keso


Lunch:

2 små scones + smör, kalkonskiva och gurka

te + 1 tsk honung


Middag:

2 msk keso

2 kycklinglår


Övrigt:

några klunkar öl

tuggummi


Träning:

60 minuters promenad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards