...

Alla inlägg under juli 2008

Av Lis - 1 juli 2008 22:21

Har du någonsin känt känslan av tomhet? av likgilthet? har du någon gång tittat på någon i din familj och absolut inte känt någonting? varken kärlek eller hat? har du någonsin känt att allt du gör blir ändå fel, och att alla som umgås med dig inte gör det gör att de vill. eller att din familj älskar dig på riktigt - för vem kan älska en sån misslyckad person som dig?


det är så jag känner nu. jag tittade på mamma idag, min älskade underbara mamma som alltid ställt upp för mig, och kände ingenting. verkligen ingenting. jag kan inte förklara känslan, det går inte. men när jag såg henne stå i hallen och dammsuga så kände jag ingen kärlek, ingen tacksamhet över att hon fött mig eller någonting. för varför finns jag egentligen? för att kondomen sprack när mamma och pappa hade sex, eller glömde de använda kondom. antagligen. mamma ville inte ens ha barn. varför skulle hon vilja ha mig nu? patetiska tankar, egentligen. men det är så jag känner. just nu skulle jag bara vilja vara ensam. åka långt bort eller bara få vara ensam. få tänka. bli lycklig. jag är nog påväg ner i en svacka, och det klarar inte jag. jag är för svag. för patetisk, för misslyckad.

Av Lis - 1 juli 2008 17:32

jag känner mig deppig. som fan. blä. nu ska jag ut på en promenad.

Av Lis - 1 juli 2008 09:38

Jag måste verkligen skärpa mig. Inte små äta någonting. Bara äta frukost och middag. Inget emellan. Jag måste ner under 56-strecket innan veckan är slut, annars vet jag inte vad jag gör. Men jag orkar inte kämpa. Jag är så jävla trött på att alltid vilja vara smal men inte klara av att bli det. Därför hatar jag sommarlov, man äter hela tiden. Jag önskar mamma kunde åka bort så kunde jag leva på soppa, eller något.

Av Lis - 1 juli 2008 09:32

Morgonvikt: 56.3 (+0.2kg sen igår)




Frukost kl 10:

1 dl vaniljyougurt

2 msk keso

1 tsk kanel
 

Lunch kl 14:

3 skivor blodpudding

bacon

20g smör

sallad


Middag:

1 droppe louisiana hot sauce

6 frysta mangobitar


Övrigt:

vatten

citronkoncentrat

20 frysta mangobitar


Träning:

25 + 65 minuters promenad/jogg

60 situps

50 rygglyft

45 minuters hopprep


Kommentar:

Jag har ätit mindre än 800kcal idag, och det känns väl bra. Enligt hälsovakten så är det exakt 780kcal, men jag litar inte riktigt på att jag "mätt" rätt och sådär så vi säger 800. Sen minus 336 enlig hälsovakten, men vi säger 300 då. Så då ligger jag på plus 500, och det är väl skapligt. Imorgon blir det dock bättre får vi hoppas :)


update 21.28:

förut räknade jag ut att jag låg på ungefär plus 500, nu har jag hoppat hopprep i 45 minuter: 500-445=55. Så. Nu är jag rätt nöjd för dagen. Inte för kalorimässigt, utan bara.. för att.. jag vet inte. känner mig nöjd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards